Despre mine

Fotografia mea
Sunt un tip destul de echilibrat. Sociabil, iubitor de carti si sport.

Bine v-am gasit!

Exclusive blog, este dupa cum spune si numele, un blog. Acest blog se vrea a fi mai special decat alte bloguri prin simplul fapt ca el va fi facut dupa chipul si asemanarea utilizatorilor. Puteti veni si dumneavoastra cu o parere pe care sa o dezbatem. Sper sa va simtiti bine!

Ce parere aveti despre blog?

luni, 28 februarie 2011

Cerestorii.. Ce sa le faci?

In aceasta seara m-am hotarat, la rugamintile prietenilor am acceptat sa mananc o gogoasa cu ciocolata, platita de ei. La intrare in patiseria respectiva era un mini-cersetor. Unul dintre prietenii mei, Bidi, a avut curajul sa treaca pe langa el. Cersetorul a simtit imediat slabiciunea prazii si s-a napustit asupra ei cu o rugaminte: "Imi iei si mi-e o gogoasa cu ciocolata?" . Prietenul meu, fiind mai timid, a facut un pas in spate si rusions a spus ca nu are bani.
Am trecut pe langa cersetor tinandu-ne de nas si am intrat in patiserie. Dupa ce ne-am comandat "preparatele", am constatat ca cersetorii se inmultisera. Ne-am luat gogosile si la iesire din patiserie am fost intampinati de aceasi intrebare: " Imi iei o gogoasa?" . Cretz, alt prieten mai tupeist si uneori fara creier, a inventat o replica demna de a fi scrisa pe acest blog. Ma simt chiar onorat ca am auzit-o cu propriile mele urechi: "Ia, mana de pe ea" . Aceasta intamplare mi-a schimbat in proportie de 0.01% viata.

3 comentarii: