Despre mine

Fotografia mea
Sunt un tip destul de echilibrat. Sociabil, iubitor de carti si sport.

Bine v-am gasit!

Exclusive blog, este dupa cum spune si numele, un blog. Acest blog se vrea a fi mai special decat alte bloguri prin simplul fapt ca el va fi facut dupa chipul si asemanarea utilizatorilor. Puteti veni si dumneavoastra cu o parere pe care sa o dezbatem. Sper sa va simtiti bine!

Ce parere aveti despre blog?

vineri, 11 martie 2011

Bancul zilei

Un barbat scapa din inchisoarea unde a fost inchis 15 ani. Intra intr-o casa sa caute bani si arme dar gaseste un tanar cuplu in pat in mijlocul actului sexual.
Il leaga pe sot de un scaun apoi pe sotie de pat. Se urca pe sotie, o saruta pe gat si pleaca in baie.
In timp ce el este acolo sotul i zice sotiei: Asculta-ma. Tipul ala este un detinut, uitate la hainele lui! Probabil a petrecut mult timp in inchisoare si nu a vazut o femeie de multi ani. Am vazut cum te-a sarutat pe gat. Daca vrea sa te f...ta nu te opune, fa ce iti zice. Probabil este foarte periculos tipul. Daca se infurie ne omoara. Fi tare iubito. Te iubesc.
Sotia raspunde: Nu ma saruta pe gat. Imi soptea la ureche. Mi-a spus ca e gay, te crede frumos si m-a intrebat daca avem vaselina. I-am zis ca e in baie. Fi tare iubitule. Si eu te iubesc.

5 comentarii: