Despre mine

Fotografia mea
Sunt un tip destul de echilibrat. Sociabil, iubitor de carti si sport.

Bine v-am gasit!

Exclusive blog, este dupa cum spune si numele, un blog. Acest blog se vrea a fi mai special decat alte bloguri prin simplul fapt ca el va fi facut dupa chipul si asemanarea utilizatorilor. Puteti veni si dumneavoastra cu o parere pe care sa o dezbatem. Sper sa va simtiti bine!

Ce parere aveti despre blog?

joi, 10 martie 2011

Poveste

In urma cu multi ani(nr. lor nu se stie exact), un prieten mi-a povestit ceva:
         -Unchiul meu era un iubitor de alcool, un betiv. Intr-o seara era beat turta si conducea pe autostrada. La un moment dat un politist ii face semn sa opreasca, mult prea beat sa realizeze unchiul meu credea ca a castigat vreun premiu. Cand a oprit masina, politistul vine cu un mers de Johnny Bravo si il intreaba:
         -Salut. Actele masinii te rog.
         -Unchiul meu buimac nu reactiona in nici un fel, s-a dat jos din masina si se uita la politist. Atunci chiar in spatele politistului se aude un BUM asurzitor. O masina intrase intr-un copac. Copoiul ii spune unchiului meu sa ramana pe loc si pleaca la locul accidentului. Unchiul meu i-a masina si pleaca acasa. A 2-a dimineata, unchiul meu fiind inca buimac aude un ciocanit la usa, politistul:
        -Ti-am spus sa ma astepti aseara.
        -Cine esti dom'le ? intreaba unchiul meu confuz. Nu te-am vazut niciodata.
        -Ei nu mai spune, ia sa iti vad garajul.
        -Zis si facut. Cand usa garajului se deschise, politistul a vazut in garaj masina politiei.

Un comentariu: